Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Συκωτάκια στο γουόκ με chutney πιπεριάς



Δεν ξέρω εσείς, αλλά εγώ λατρεύω τα κάθε λογής εντόσθια!!
Ξέρω, ξέρω, είναι πολλοί, που δεν θέλουν ούτε να τα βλέπουν και μέσα σ'αυτούς συγκαταλέγονται  και οι άνδρες μου.
Αλλά τι να κάνω εγώ; να τα βγάλω τελείως από την διατροφή μου; Εεεεε!! ποτέ!!
Μόλις περισσέψει φαγητό από την προηγούμενη, βρίσκω την ευκαιρία να συμπληρώσω το δικό μου πιάτο με τα φαγητά που μου αρέσουν τόσο πολύ!
Έτσι έγινε κι αυτή την φορά, μόνο που αυτή την φορά σκέφθηκα να τα μαγειρέψω λίγο διαφορετικά, χρησιμοποιώντας το chutney(εδώ), που είχα φτιάξει πρόσφατα.
Πόση νοστιμιά έδωσε αυτό το chutney δεν μπορώ να σας το περιγράψω, θα το καταλάβετε μόνο αν το φτιάξετε.
Γενικά, χρησιμοποίησα αυτό το chutney σε πολλές συνταγές και όλες τις φορές έδωσε υπέροχο αποτέλεσμα.
 Συκωτάκια στο γουόκ με chutney πιπεριάς

Υλικά
1 σκαφάκι συκωτάκια πουλιών 
2 μεγάλα κρεμμύδια
4 κουταλιές της σούπας τσάτνευ κόκκινης πιπεριάς
1 μεγάλη πατάτα
1 κουταλιά της σούπας πάπρικα γλυκιά 
1 ποτηράκι του κρασιού μπύρα
λίγο λάδι
Αλάτι και πιπέρι 

Δημιουργία
Πλένουμε πολύ καλά τα συκωτάκια και τα αφήνουμε να στραγγίσουν.
Κόβουμε την πατάτα σε μικρούς κύβους και τα κρεμμύδια σε μπαστουνάκια.
Σε ένα γουόκ ή βαθύ τηγάνι βάζουμε λίγο λάδι και ροδίζουμε (τηγανίζουμε) τις πατάτες. Μόλις γίνουν τις βγάζουμε με ένα τρυπητό και τις τοποθετούμε σε απορροφητικό χαρτί.
Στο ίδιο τηγάνι ρίχνουμε τα κρεμμύδια και τα πασπαλίζουμε με την πάπρικα. Σοτάρουμε τα κρεμμύδια μέχρι να μαλακώσουν και να γίνουν διαφανή. Τα αφαιρούμε από το τηγάνι και τα κρατάμε στην άκρη.
Στη συνέχεια ρίχνουμε στο τηγάνι τα συκωτάκια και τα τηγανίζουμε να ροδίσουν από όλες τις πλευρές.
Όταν τα συκωτάκια έχουν ψηθεί προσθέτουμε στο τηγάνι τα κρεμμύδια και τις πατάτες, ανακατεύουμε και αλατοπιπερώνουμε.

Σβήνουμε το φαγητό με την μπύρα, προσθέτουμε το chutney και το αφήνουμε να βράσει και να εξατμιστεί το αλκοόλ.
Aνακατεύουμε για λίγα λεπτά μέχρι να ενωθούν τα υλικά και να μελώσει η σάλτσα. 
Σερβίρουμε και καλή μας όρεξη!

5 σχόλια:

  1. Ωραία μαγειρική εκδοχή και πεντανόστιμη! Είναι μήπως καυτερη;
    Καλό απόγευμα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο φαγάκι Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος6/11/14 02:11

    Κοκορετσάκι στο γουοκ έχει; ;) Πλάκα κάνω! Συμμερίζομαι σαφώς την αγάπη σου για συκωτάκια και συναφή, ειδικά άμα είναι καλομαγειρεμένα, όπως αυτό που μας δείχνεις εδώ. Μπορούμε αν δεν βρούμε τσάτνεϋ να βάλουμε λίγη ψημένη πιπεριά Φλωρίνης; Ή θα αλλοιώσει τη γεύση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία τα συκωτάκια σου Μαρία μου! Και εμένα μου αρέσουν τα συκωτάκια πουλιών και τα φτιάχνω λαδορίγανη συνήθως. Εσύ τους έδωσες έξτρα γεύση με το τσάτνεϋ πιπεριάς!!
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πως μου αρέσουν τα συκωτάκια να ήξερες!!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή