Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Γερμανικά ζυμαρικά Spaetzle



Είναι εντελώς αστείο το πόσο εύκολα γίνονται αυτά τα ζυμαρικά και επίσης είναι εντελώς εκπληκτικό το πόσο νόστιμα είναι.
Ανακάλυψα αυτή τη συνταγή εντελώς τυχαία σερφάροντας  στο διαδίκτυο. Η ονομασία τους μου κίνησε την περιέργεια και ψάχνοντας βρήκα στο "you tube" αρκετά βίντεο με την παρασκευή τους.
Από κει και πέρα δεν ήθελε ούτε χρόνο, ούτε κόπο, αλλά τρόπο κι έτσι το τόλμησα.
Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται ένα ειδικό εργαλείο κουζίνας για να γίνει πιο εύκολη ή διαδικασία.
Υπάρχουν όμως και εναλλακτικές λύσεις κι εγώ βρήκα μια από αυτές. Χρησιμοποίησα ένα σουρωτήρι, αλλά επειδή ήταν βαθύ και θα ακουμπούσε στο νερό, αναγκάστηκα να το κρατάω ψηλά και να πιέζω, οπότε σε αυτή την περίπτωση είναι λίγο, πολύ λίγο, κουραστικό.
Την επόμενη φορά θα χρησιμοποιήσω ένα επίπεδο τρυπητό, το οποίο θα στέκεται στα χείλη της κατσαρόλας ή ένα επίπεδο τρίφτη με μικρές οπές.
Εκτός αν κάνω ταξιδάκι στη Γερμανία (το εύχομαι!!!) και προμηθευτώ επί τη ευκαιρία το αυθεντικό εργαλείο.
Τέλος πάντων φρούδες ελπίδες!!! 
Αυτά τα εύκολα σπιτικά ζυμαρικά είναι πάρα πολύ γευστικά και το πέρασμά τους από το τηγάνι τους δίνει μια ιδιαίτερη γευστική νότα. Είναι σίγουρο ότι θα τα ξαναφτιάξω σύντομα.


Ζυμαρικά speatzle


Υλικά
2 κούπες τσαγιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 αυγά
1 κουταλάκι αλάτι
1/2 κουταλάκι πιπέρι άσπρο
3/4 της κούπας γάλα
3 κουταλιές της σούπας βούτυρο για το σοτάρισμα


Δημιουργία
Κτυπάμε σε ένα μπολ τα αυγά με το γάλα. 


Προσθέτουμε το αλάτι και το πιπέρι και στη συνέχεια το αλεύρι λίγο λίγο, ενώ κτυπάμε συγχρόνως με ένα σύρμα.


Θα πάρουμε ένα χυλό, ο οποίος είναι κολλώδης και ελαστικός.


Αφήνουμε για λίγο να ξεκουραστεί και βάζουμε στη φωτιά μια μεγάλη κατσαρόλα με νερό να βράσει.
Όταν βράσει το νερό ρίχνουμε μια κουταλιά της σούπας αλάτι. Παίρνουμε ένα σουρωτήρι με μικρές τρύπες και ρίχνουμε εκεί το 1/3 από τη ζύμη. 


Κρατάμε το σουρωτήρι πάνω από την κατσαρόλα και με μια σκληρή σπάτουλα πιέζουμε σέρνοντάς την συγχρόνως, ώστε η ζύμη να βγαίνει σε κορδόνια και αμέσως να πέφτει στο νερό.


Σε 1-2 λεπτά τα κορδόνια της ζύμης θα έχουν ανέβει στην επιφάνεια. Με μια τρυπητή κουτάλα τα βγάζουμε σε ένα σουρωτήρι και συνεχίζουμε την ίδια διαδικασία με την υπόλοιπη ζύμη. 


Αμέσως μετά τα ρίχνουμε σε ένα μπολ με κρύο νερό και στο τέλος τα σουρώνουμε.


Μέσα σε ένα τηγάνι λιώνουμε το βούτυρο και σοτάρουμε τα ζυμαρικά για λίγα λεπτά, μέχρι να αρχίσουν να ροδίζουν στις άκρες.


Αδειάζουμε σε πιάτο και διακοσμούμε με φρέσκο ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι ή κάνουμε στρώσεις με τυρί που λιώνει ενδιάμεσα ή άλλο τυρί που μας αρέσει.


Μπορούμε επίσης να βάλουμε τα ζυμαρικά στο φούρνο με διάφορα τυριά, πιστεύω ότι θα γίνουν ιδιαίτερα νόστιμα.
Όπως και να τα φάμε όμως είναι σίγουρο ότι θα τα ευχαριστηθούμε γιατί θα είναι κυρίως φρέσκα και σπιτικά.
Καλή όρεξη.

18 σχόλια:

  1. Έτσι οπως τα περιγράφεις και από τις φωτογραφίες φυσικά, είναι λαχταριστά- λαχταριστά.Σίγουρα θα είναι και νόστιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Exquisitos fideos se ven deliciosos,me encantan,abrazos grandes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρι γειά σου! Χθες το βράδυ εβλεπα μια εκπομπή και τα πέτυχα! Δεν τα ήξερα. Γινονται πραγματικά γρήγορα και μεσα στο ζυμάρι μπορεις να χρησιμοποιήσεις τον πολτό απο ότι λαχανικό θέλεις.
    Ομορφα φαινονται!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δείχνουν πολύ όμορφα, λίγο κουραστική μου φαίνεται η διαδικασία με το σουρωτήρι μόνο.
    Πιστεύω όμως ότι θα αξίζει τον κόπο!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπραβο Μαρια μου,πολυ ωραιο να φτιαχνεις μονη σου ζυμαρικα,μου αρεσε παρα πόλυ η ιδεα και ελπιζω να επιχειρησω να φτιαξω κι εγω..
    Καλο βραδυ και καλη βδομαδα να εχεις,φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία ζυμαρικά. Σίγουρα με το ειδικό εργαλείο θα γίνεται πιο εύκολα,αλλά βλέπω και με το σουρωτήρι μια χαρά τα κατάφερες.
    Ωραίο είναι να μαθαίνουμε νέα πράγματα.

    Γεια στα χεράκια σου Μαρία :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι πρωτότυπα! Φαίνονται λαχταριστά! Πάντως σου εύχομαι να πας στη Γερμανία να τα αγοράσεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πεντανόστιμα φαίνονται!Η διαδικασία με το σουρωτήρι όμως μου φαίνεται λίγο δύσκολη, ισως μια και το ταξίδι στη Γερμανία μοιάζει απίθανο την παρούσα εποχή να μπορούσαμε να παραγγείλουμε το εργαλείο μέσω internet!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. para-kelsoscooks δεν περίμενα να είναι τόσο νόστιμα ώστε να τρώγονται και σκέτα.

    Rosita Vargas¡Bienvenido!Gracias

    Έρι έχεις δίκιο και μένα μου άρεσαν πολύ.

    Έλενα αν έχεις κάτι να ακουμπάς είναι παιχνιδάκι, πάντως είναι υπέροχα!!

    gwgoyla να το κάνεις μόνο να βρεις το κατάλληλο σκεύος να σε βολεύει.

    Μάριον την άλλη φορά θα βρω καταλληλότερο σκεύος πιστεύω.

    Μαρία μου από το στόμα σου και στου θεού το αυτί!!

    Μαρία σίγουρα θα είναι πιο εύκολο, αλλά πιστεύω ότι εύκολα μπορεί να βρεθεί το ειδικό εργαλείο με λίγο ψάξιμο βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Μαρία, με έβαλες σε πειρασμό κι έψαξα τα βιντεάκια χθες βράδυ και χάζεψα αρκετά,έχει πολύ ενδιαφέρον το θέμα κι οι τρόποι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ πάντως Μαράκι μου μέχρι να τελειώσω το διάβασμα της ανάρτησης έκανα τα νεύρα μου κουρέλια ! πόσο μάλλον να τα φτιάξω !!!! χιχιχι Οπως κατάλαβες όταν τα ξαναφτιάξεις φώναξέ με please να μου κάνεις το τραπέζι όποτε θα τα δοκιμάσω. Χαρας το κουράγιο σου πουλάκι μου και την υπομονή σου !!!

    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ενδιαφέρον Μαρία μου το ζυμαρικό που μας δείχνης!!!!Εψαξα στο internet και ειδα το ειδικό εργαλείο!!!Θα κοιτάξω να δω πως μπορω να το παραγγείλω!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου το παρέδωσαν σημερα μεσω του amazon δεν είναι φτηνό 55 ευρω το εργαλείο μαζι με την τρυπητη κουτάλα

      Διαγραφή
    2. Εγώ τελικά το βρήκα πριν ένα μήνα περίπου σε γνωστή Γερμανική αλυσίδα Σ/Μ, σε πολύ χαμηλή τιμή. Στην ουσία είναι και πρέσσα πατάτας.

      Διαγραφή
  13. Φαίνονται πολύ νόστιμα αν και γερμανικά χαχα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία ζυμαρικά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ξανθή κι εγώ το βρήκα πολύ ενδιαφέρον και πολύ νόστιμο εκ των υστέρων.

    Μαρία μην το λες δεν είναι μπελαλίδικο, το κατάλληλο σκεύος θέλει.

    Ριρή για δες το, έχω κάνει κι εγώ μια κίνηση μήπως το βρω, γιατί μου άρεσαν πάρα πολύ.

    Νάντια δεν ξέρω γερμανικά, γερμανικά αλλά νόστιμα.

    Αστέρι απίθανα θα έλεγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος22/3/23 21:43

    Τωρα που υπάρχει ειδικό εργαλείο της Tupperware είναι παιχνίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή