Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Μακαρόνια με σάλτσα κρεάτων

Μια σάλτσα για μακαρονάδες που δεν θέλει πολύ προετοιμασία και απαιτεί λίγο χρόνο στη κουζίνα.
Εμένα προσωπικά, επειδή μου λείπει ο άπλετος χρόνος, λόγω φροντιστηρίων, διαβάσματος κ.τ.λ., μου είναι πολύ χρήσιμη και ομολογουμένως είναι μια συνταγή που πολλές φορές μου λύνει τα χέρια.

Υλικά
500 γρ. κιμάς μοσχαρίσιος
250 γρ. λουκάνικα γλυκά ή πικάντικα (εγώ προτιμώ γλυκά)
1 κρεμμύδι τριμμένο
1 κουτί μανιτάρια ολόκληρα
1 κουτί ντομάτες ψιλοκομμένες
1 κουτί χυμό ντομάτας
1 κουταλάκι ρίγανη
1 κουταλάκι βασιλικό
2 φύλλα δάφνης
λάδι
αλάτι-πιπέρι
1 πακέτο μακαρόνια της αρεσκείας μας

Εκτέλεση
Βράζουμε τα μακαρόνια σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας και τα αφήνουμε στην άκρη.
Αφαιρούμε το περίβλημα(έντερο) από τα λουκάνικα και ανακατεύουμε το περιεχόμενο(κρέας) μαζί με τον κιμά.
Μέσα σε μια κατσαρόλα σοτάρουμε το κρεμμύδι και τα μανιτάρια για λίγα λεπτά, ρίχνουμε τα κρέατα και συνεχίζουμε το σοτάρισμα.
Προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά και μαγειρεύουμε σε μέτρια φωτιά για 45 λεπτά.
Σερβίρουμε στα πιάτα τα μακαρόνια και σκεπάζουμε με σάλτσα και τυρί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου