Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Βίδες με καπνιστή πέστροφα και σάλτσα ροκφόρ

Αυτή τη συνταγούλα δεν θυμάμαι από που την έχω βρει ούτε αν μου την έχει δώσει κάποιος.
Την έχω στα χαρτιά μου εδώ και πολλά χρόνια, την έχω φτιάξει άπειρες φορές και έχει ταΐσει και στολίσει αμέτρητα τραπέζια.
Λόγω της απλότητάς της και της νοστιμιάς της έχει φτιαχτεί και ξαναφτιαχτεί και πάντα αρέσει, εκτός βέβαια σε αυτούς που αντιπαθούν το ροκφόρ.
Είπα λοιπόν να την συμπεριλάβω στο blog, μια και αποτελεί ένα ημερολόγιο με τις πιο αγαπημένες μου συνταγές και θέλω να περιέχει αυτές που θα φτιάχνω ξανά και ξανά.
Έτσι με αυτό τον τρόπο δεν θα χρειαστεί τις επόμενες φορές να ανοίγω χαρτιά και να ψάχνω να ψάχνω να ψάχνω........

Υλικά
500 γρ.βίδες ή άλλο κοντό ζυμαρικό
200 γρ.φιλέτο καπνιστής πέστροφας
2 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
80 γρ.ροκφόρ λιωμένο με πιρούνι (εγώ βάζω 180 γρ.γιατί το θέλω πλούσιο)
100 ml κρέμα γάλακτος (βάζω 200 γρ.)
100 γρ. μαγιονέζα (βάζω 200 γρ.)
2-3 κουταλιές της σούπας ηλιέλαιο
ο χυμός μισού λεμονιού
1/2 αγγούρι κομμένο σε ροδέλες
πιπέρι-αλάτι

Εκτέλεση
Βράζουμε τα ζυμαρικά σε αλατισμένο νερό, τα στραγγίζουμε και τα βάζουμε σε σαλατιέρα μαζί με την καπνιστή πέστροφα κομματιασμένη και τα κρεμμυδάκια.
Ρίχνουμε στο μπλέντερ το ροκφόρ, την κρέμα γάλακτος, τη μαγιονέζα, το ηλιέλαιο και το χυμό λεμονιού.
Λειτουργούμε τη συσκευή για λίγο μέχρι το μείγμα να γίνει κρεμώδες.
Προσθέτουμε τη σάλτσα ροκφόρ στη σαλατιέρα και ανακατεύουμε καλά.
Γαρνίρουμε με ροδέλες αγγουριού και ροζ πιπέρι αν θέλουμε.

2 σχόλια:

  1. Νιώθω της γεύση του ροκφόρ στο στόμα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ αυτό το ροκφόρ!!!! ή το απεχθάνεσαι ή το λατρεύεις, εγώ το δεύτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή